.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه دفتر رئيس جمهور درباره حوادث تهران

دفتر رئیس جمهور در بیانیه ای با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیکران ملت قطره‌ای بیش نیستند، تصریح کرد: فتنه‌جویی دیروز که با هدف انحراف افکار جهانی و کم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد کاست. 
متن بیانیه دفتر رئیس جمهور بدین شرح است:

بیست‌ودوم بهمن ماه تجلی‌گاه حضور میلیون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ایرانی بود که به شکرانه دمیدن سی‌وسومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی جشنی عظیم را در کنار هم برگزار کردند و شکر و شادمانی خویش را به رخ جهانیان کشاندند و بر پایمردی و پایداری خود تا رساندن ایران اسلامی به جایگاه جلال و جمال تاریخی در سایه ولایت فقیه تاکید کردند.

فتنه‌جویی 25بهمن که با هدف انحراف افکار جهانی و کم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد کاست.

صهیونیزم و استکبار جهانی و در رأس آن حاکمان ایالات متحده آمریکا هیچ‌گاه نمی‌توانند پیشرفت، سربلندی،‌آسایش، آرامش و اتحاد دیگر ملت‌های جهان را شاهد باشند و از این رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سیل خروشان ملت به تفرقه‌اندازی و نیرنگ و فریب روی می‌آورند.

ملت بزرگ ایران که با اهدای صدها هزار شهید پاکباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از کشور کوتاه کرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار دیگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته رویای آنان را به کابوسی تلخ مبدل خواهند کرد. دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیکران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند که ایران عرصه سیمرغ است./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.